Online Growth Solutions

Website-ul nostru este în curs de modernizare ● Prezentul website este o variantă neactualizată a paginii web, motiv pentru care nu conține portofoliul actual iar unele prețuri pot fi diferite ● Vă mulțumim pentru înțelegere!

GRAPHIC DESIGN

Cărți de Vizită

*printatul nu este inclus în preț

Meniuri Restaurant

*printatul nu este inclus în preț

*la cerere, se poate realiza și meniu digital

Banner

*printatul nu este inclus în preț

Logo Basic

Logo Standard

Logo premium

Alte materiale

EXEMPLE

EXEMPLE

EXEMPLE

DE CE

NOI?

Marketing

             Suntem aici să îți creștem afacerea prin orice mijloace!

        Ai o idee sau mai multe idei tari? La fel avem și noi! Misiunea noastră este să îți creștem afacerea în mediul online!

        Cum facem asta? Foarte simplu! Pe lângă faptul că venim cu idei și sugestii, pe lângă faptul că punem la dispoziția ta și a afacerii tale toate cunoștințele noastre, o să îți spunem direct când abordarea ta nu este cea mai fericită alegere. Dacă ești o persoană încăpățânată, probabil colaborarea noastră va fi una dificilă, însă rezultatele vor fi maxime. Calitatea nu înseamnă supunere, cum nici supunerea nu înseamnă calitate, haide să ne contrariem și să scoatem cele mai bune idei și strategii pentru afacerea ta!

             Avem milioane de idei și idei de milioane

        Știi cum e să te uiți în gol, pe geam, și să nu ai nici o idee, să ai un blocaj?

        Noi am acoperit geamurile ca să nu ajungem cumva în situația asta! Am ajuns la concluzia că ideile bune devin proaste când sunt prost executate, iar ideile proaste, în unele cazuri, dacă sunt executate bine, pot deveni idei bune! Creativitatea nu înseamnă doar idei bune, de multe ori avem și idei proaste, uneori foarte proaste, însă, luăm tot ce e bun din ideile proaste și conturăm idei excelente pentru afacerea ta! Haide să gândim împreună cele mai bune strategii și noi îți garantăm cel puțin 1 milion în vânzări. Dacă acel milion e de euro, lei sau lei vechi, ține de tine!

             Îți luăm banii de un suc!

        Da, ai citi bine! După ce începi colaborarea cu noi, remunerația noastră va reprezenta pentru tine și afacerea ta ”bani de un suc”

        În opinia noastră, prețurile pe care le aplicăm sunt corecte și justificate. Cu toate acestea, nu dorim să îți luăm tot bugetul alocat pentru online doar pentru ”manoperă”, motiv pentru care, o să găsim o soluție de mijloc. Dacă vrei să afli suma exactă pe care ar trebui să o plătești pentru ceea ce dorești tu, sună-ne sau lasă-ne un mesaj, povestim despre afacerea ta într-un meet de 15-20 de minute în care îți vom spune prețul exact, beneficiile dar și riscurile.

        Avem grijă să păstrăm o relație apropiată cu toți clienții și partenerii noștri. Când aceștia au nevoie de un serviciu, întâmpină o problemă sau au nevoie de sfaturi, suntem mereu dispuși și încântați să îi ajutăm în cel mai scurt timp.

        Ne place să transformăm relațiile de colaborare în relații de prietenie. Suntem conștienți cât de importantă este afacerea ta pentru tine, și te asigurăm că și pentru noi este la fel de importantă, motiv pentru care îți garantăm că ne poți contacta cu o problemă oricând și la orice oră, iar noi vom fi bucuroși să te ajutăm în cel mai scurt timp posibil.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Când te gândești la design grafic, ce îți trece prin minte? Ar putea fi un logo, o ilustrație, o coperta unei reviste sau cu totul altceva. Și știi ce? Ai dreptate!
Graphic design este procesul de creare a conținutului vizual care ajută la comunicarea mesajelor cu un public. Arta comunicării vizuale este esențială, mai ales pentru brandurile care doresc să se conecteze cu publicul țintă, iar designul grafic este soluția perfectă.

La bază, siglele sunt simboluri formate din text și imagini care ne ajută să identificăm mărcile care ne plac. Un logo bun este piatra de temelie a mărcii dvs. Îi ajută pe clienți să înțeleagă ce faci, cine ești și ce prețuiești.
Astfel un logo este o combinație de text și imagini care ajută un utilizator sau client să identifice mărcile și să diferențieze între companii.

Designul grafic este un proces complex care implică etape precum cercetarea, crearea, testarea și revizuirea. Poate părea o chestiune rapidă să schimbi culorile sau să muți textul puțin la dreapta.Dar, un designer grafic știe că și o schimbare minoră poate afecta echilibrul general și poate necesita ore de muncă de revizuire.

Astfel, pentru o lucrare de design grafic perioada de timp este variabilă în funcție de specificul lucrării comandate, dar vei primi un timp estimativ de primire în funcție de materialul grafic solicitat.

Drepturile de autor privind materialele grafice vor fi ale beneficiarului în momentul în care materialele comandate au fost plătite integral.

Fișetele vor fi trimise în formatul solicitat de către beneficiar. Majoritatea fișierelor de imagine se încadrează într-una dintre cele două categorii generale — fișiere raster și fișiere vectoriale — și fiecare categorie are propriile utilizări specifice.
1. Formate de fișiere raster
* JPEG
* GIF
* PNG
* TIFF
* BRUT
* PSD
2. Formate de fișiere vectoriale
* PDF
* EPS
* SVG
* AI

În funcție de fiecare material grafic se va alege cel mai optim format de transfer a fișierelor către beneficiar.

Marketing

INFORMAȚII UTILE

Ce este un design grapic?

Multe persoane asociază designul graphic cu imaginile din reclamele vizualizate pe social media. Într-o oarecare măsură, această asociere este corectă deoarece marketingul vizual este o componentă a graphic designului. Cu toate acestea, imaginea grafică dintr-o reclamă este doar unul dintre sutele de elemente care înglobează designul graphic. 

În esență, graphic designul este o tehnică prin care informația este transmisă în spre clienți sau potențialii clienți într-o manieră cât mai atractivă și mai explicativă pentru ca aceștia să poată recunoaște afacerea ta din prima. Pentru ca acest lucru să se întâmple, în designeul graphic se folosesc imagini, culori, simboluri și fonturi în așa fel încât brandul afacerea ta să fie ușor de cunoscut, fidelizând clienții și generând conversii. 

Motive pentru care ar trebui să începi să investești în design graphic

  1. Prima impresie contează!

Indiferent de domeniul de activitate sau de dimensiunea companiei voastre, concurența este unul dintre factorii antrenanți pentru afacerea ta. În condițiile unei concurențe ridicate, câștigă cel ce reușeste să atragă cât mai mulâi clienți. În momentul în care mergem la o cofetărie, suntem predispuși să alegem din vitrină un produs care arată perfect din punct de vedere vizual. Suntem atrași de aspectul produselor, de modul în care sunt aranjate în vitrină și de modul în care arată cofetăria. Același lucru se întâmlă și în momentul în care un client sau potențial client este pus în situația de a alege un serviciu de la noi sau de la competitori, motiv pentru care, designul graphic, fie că vorbim de un logo, de un afiș, de vopseaua de pe clădire unde ne desfășurăm activitatea, de maniera postărilor din social media, este un element extrem de important pentru orice afacere, un element care poate face diferența între succes și faliment.

      2. Ai nevoie de o identitate de brand puternică!

După cum am spus mai sus, designul graphic ajută la dezvoltarea unei identități de brand. Această identitate de brand este una dintre componentele principale când vine vorba de crearea unei strategii de marketing pentru afacerea ta. Logo-ul afacerii tale este cel mai bun exemplu de identitate de brand puternică, datorită multiplei folosiri al acestuia. Datorită importanței pe care îl are un logo, majoritatea companiilor doresc ca acel logo să fie unic. Pe lângă că acesta trebuie să fie unic, logo-ul trebuie să exprime cât mai bine obiectul de activitate al afacerii tale!

      3. Îmbunătățești experiența clienților

Oamenii au tendința de a se plictisi repede… 

Scopul unui designer graphic este de a transmite informația ta către clienți într-o manieră cât mai elegantă și mai interesantă pentru ca aceștia să nu se plictisească, să parcurgă tot materialul (fie că e vorba de text, video sau ads) iar la final, aceștia să achiziționeze ceea ce tu încerci să vinzi prin intermediul acelui material.

Pentru a face acest lucru, un graphic designer trebuie să gândească și să regândească tot materialul de zeci de ori pentru a alege cea mai bună variantă, variantă care are cele mai mari șanse să creeze conversii. Cu cât un designer graphic este mai inovativ, cu atât se va îmbunătăți experiența clienților tăi.

      4. Oferă profesionalism

Când vine vorba despre afaceri, profesionalismul este principalul element care te recomandă. Modul în care îți prezinți afacerea, de la logo și până la background-ul paginii tale web, indică profesionalismul tău. Acest aspect este foarte important pentru client, fiind unul dintre principalele elemente la care se uită, fie că o fac voluntar sau involuntar.